Termene si Conditii

Regulamentele magazinului online

§ 1
Dispoziții introductive

1. Magazinul online BINGOSPA, disponibil la adresa de internet bingospa.ro, este administrat de BINGOSPA POLSKA cu sediul social în Polonia, înscris în Registrul Curții Naționale de către Tribunalul Districtual pentru Radom, Secția 5 Comercială a Registrului Curții Naționale în numărul KRS 0000120881, NIP 7960034792, REGON 005097518.

 

2. Prezentul regulament se adresează atât consumatorilor, cât și antreprenorilor care utilizează magazinul și definesc regulile de utilizare a magazinului online, precum și regulile și procedura de încheiere a contractelor de vânzare cu clientul la distanță prin magazin.


§ 2
Contactați magazinul

1. Adresa vânzătorului: Aleja Kasztanowa 24, 26-652 Milejowice, Polonia
2. Adresa de e-mail a vânzătorului: bingospa.ro@gmail.com
3. Numărul de telefon al vânzătorului: +48 48-331-41-32
4. Numărul contului bancar al vânzătorului PL 09 1050 1793 1000 0024 1058 0209

§ 3
Cerinte tehnice

Pentru a utiliza magazinul, inclusiv vizualizarea sortimentului magazinului și plasarea comenzilor pentru produse, trebuie să:
a. dispozitiv terminal cu acces la Internet și un browser web, cum ar fi un computer, telefon,
b. un cont de e-mail activ (e-mail),
c. cookie-uri activate,

§ 4
Informații generale

1. Vânzătorul, în cea mai mare măsură permisă de lege, nu va fi răspunzător pentru orice perturbări, inclusiv întreruperi în funcționarea magazinului, cauzate de forță majoră, acțiuni ilegale ale unor terți sau incompatibilitatea magazinului online cu tehnica clientului. infrastructură.
2. Vizualizarea sortimentului magazinului nu necesită crearea unui cont. Plasarea comenzilor de către Client pentru Produse în sortimentul Magazinului este posibilă fie după crearea unui Cont în conformitate cu prevederile § 6 din Reglementări, fie prin furnizarea datelor personale și de adresă necesare care să permită finalizarea Comenzii fără crearea unui Cont.

 

3. Prețurile date în magazin sunt date în leul românesc și sunt prețuri brute (inclusiv TVA).

4. Suma finală (finală) care urmează să fie plătită de către Client constă în prețul Produsului și costul livrării (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale), despre care Clientul este informat pe site-ul web al Magazinului atunci când plasează Comanda, inclusiv momentul exprimării voinței de a fi obligat prin Contractul de vânzare.
5. În cazul unui acord care acoperă abonamentul sau furnizarea de servicii pe o perioadă nedeterminată, prețul final (final) este prețul total, inclusiv toate plățile pentru perioada de decontare.
6. În cazul în care natura obiectului acordului nu permite, judecând în mod rezonabil, să calculeze în avans prețul final (final), informații cu privire la modul în care va fi calculat prețul, precum și taxele pentru transport, livrare, serviciile poștale și alte costuri, vor fi furnizate în magazin în descrierea produsului.

§ 5
Crearea unui cont în magazin

1. Pentru a crea un cont în magazin, completați formularul de înregistrare.
2. Crearea unui cont în magazin este gratuită.
3. Conectarea la cont se face introducând datele de conectare și parola setate în formularul de înregistrare.
4. Clientul poate, în orice moment, fără a oferi un motiv și fără a suporta taxe, să elimine Contul prin trimiterea unei cereri corespunzătoare Vânzătorului, în special prin e-mail sau în scris la adresele prevăzute la § 3.

§ 6
Reguli pentru plasarea unei comenzi

Pentru a plasa o comandă:
1. conectați-vă la magazin (opțional);
2. selectați Produsul care face obiectul Comenzii, apoi faceți clic pe butonul „Adăugați în coș” (sau echivalent);
3. conectați-vă sau utilizați opțiunea de a plasa o comandă fără înregistrare;
4. dacă a fost aleasă opțiunea de a plasa o comandă fără înregistrare - completați formularul de comandă introducând datele destinatarului comenzii și adresa la care urmează să fie livrat produsul, selectați tipul de expediere (metoda de livrare a produsul), introduceți datele facturii, dacă sunt diferite de detaliile destinatarului,
5. Faceți clic pe butonul „Comandați și plătiți” / faceți clic pe butonul „Comandați și plătiți” și confirmați comanda făcând clic pe linkul trimis în e-mail,
6. alegeți una dintre metodele de plată disponibile și, în funcție de metoda de plată, plătiți comanda într-o perioadă specificată, sub rezerva articolului 8 punctul 3.

§ 7
Livrare și modalități de plată oferite

1. Clientul poate utiliza următoarele metode de livrare sau colectare a Produsului comandat:
a. Livrare prin curier
2. Clientul poate utiliza următoarele metode de plată:
a. Plata prin transfer bancar în contul Vânzătorului
b. Plăți electronice
c. Plata cu cardul de credit: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
3. Informații detaliate despre metodele de livrare și metodele de plată acceptabile pot fi găsite pe site-ul magazinului.
4. Entitatea care oferă servicii de plată online este Blue Media S.A.

§ 8
Executarea contractului de vânzare

1. Încheierea Contractului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă folosind Formularul cu comenzi în magazinul online în conformitate cu § 7 din regulamente.
2. După plasarea Comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă Comanda pentru executare. Confirmarea primirii Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare are loc prin trimiterea către Client a unui e-mail adecvat la adresa de e-mail a Clientului furnizată la plasarea Comenzii, care conține cel puțin declarația Vânzătorului de primire a Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementarea și confirmarea încheierii contractului de vânzare. La primirea e-mailului de mai sus de către Client, se încheie un Contract de vânzare între Client și Vânzător.
3. Dacă Clientul alege:
a. plata prin transfer bancar, plată electronică sau plată prin card de credit, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de ... zile calendaristice de la data Contractului de vânzare - în caz contrar comanda va fi anulată.
b. plata la livrare la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare.
c. plata în numerar la ridicarea personală a coletului, Clientul este obligat să efectueze plata la încasarea coletului în termen de .... zile de la data primirii informațiilor despre disponibilitatea expedierii pentru colectare.
4. Dacă Clientul a ales o altă metodă de livrare decât colectarea personală, Produsul va fi trimis de Vânzător în termenul specificat în descrierea sa (sub rezerva paragrafului 5 din această secțiune), în modul ales de Client atunci când plasează Ordin.
5. A În cazul comenzii Produselor cu date de livrare diferite, data livrării este cea mai lungă dată dată.
B În cazul comenzii Produselor cu termene de livrare diferite, Clientul are opțiunea de a solicita livrarea Produselor în părți sau livrarea tuturor Produselor după finalizarea întregii comenzi.
6. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:
a. Dacă Clientul alege modalitatea de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de credit - de la data creditării contului bancar al Vânzătorului.
b. Dacă Clientul alege metoda de plată la livrare - de la data Contractului de vânzare,
6. Dacă Clientul selectează o colecție personală de Produs, Produsul va fi gata de colectare de către Client în timpul specificat în descrierea Produsului. Clientul va fi informat suplimentar de către Vânzător cu privire la disponibilitatea Produsului pentru colectare prin trimiterea unui e-mail adecvat la adresa de e-mail a Clientului furnizată la plasarea Comenzii.

7. În cazul comandării Produselor cu condiții diferite de pregătire pentru colectare, termenul de pregătire pentru colectare este cea mai lungă dată dată.
8. Începutul perioadei de pregătire a Produsului pentru colectarea de către Client este calculat după cum urmează:
a. Dacă Clientul alege modalitatea de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de credit - de la data creditării contului bancar al Vânzătorului.
b. Dacă Clientul alege ramburs - din ziua încheierii Contractului de vânzare.


9. Livrarea produsului are loc în .................. .... (Uniunea Europeană, Europa etc.)
10. Livrarea Produsului către Client este plătibilă, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a produselor (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe site-ul magazinului online în fila „Costuri de livrare” și la plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă dorința de a fi obligat de vânzări Acord.
11. Colectarea personală a Produsului de către Client este gratuită.

§ 9
Dreptul de a se retrage din contract

1. Consumatorul se poate retrage din Contractul de vânzare în termen de 14 zile fără să ofere niciun motiv.
2. Durata limită de timp specificată în sec. 1 începe cu livrarea Produsului către Consumator sau către o altă persoană decât transportatorul desemnat de acesta.
3. În cazul unui acord care acoperă multe produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți, termenul specificat în sec. 1 rulează de la livrarea ultimului articol, lot sau piesă.
4. În cazul unui Acord care constă în livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă specificată (abonament), data specificată la alineatul 1 fug de la intrarea în posesia primului lucru.
5. Consumatorul poate să se retragă din Contract prin transmiterea către Vânzător a unei declarații de retragere din Contract. Pentru a respecta termenul de retragere din acord, este suficient ca consumatorul să trimită o declarație înainte de expirarea acestei perioade.


6. Declarația poate fi trimisă prin poștă tradițională, fax sau e-mail prin trimiterea declarației la adresa de e-mail a Vânzătorului sau prin trimiterea declarației pe site-ul web al Vânzătorului - datele de contact ale Vânzătorului sunt specificate în § 3. Declarația poate fi, de asemenea, trimis pe formularul pe care șablonul este atașat ca apendicele 1 la prezentul regulament și un atașament la Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, dar nu este obligatoriu.

7. În caz Atunci când declarația este trimisă de Consumator pe cale electronică, Vânzătorul va trimite imediat Consumatorului la adresa de e-mail furnizată de Consumator confirmarea primirii declarației de retragere din Contract.
8. Consecințele retragerii din acord:
a. În cazul retragerii dintr-un acord la distanță, acordul se consideră că nu a fost încheiat.
b. În cazul retragerii din Contract, Vânzătorul va returna imediat Consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației consumatorului la retragerea din Contract, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a bunurilor, cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea consumatorului, o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de Vânzător.
c. Rambursarea va fi efectuată de Vânzător utilizând aceleași metode de plată utilizate de Consumator în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă soluție care nu va implica niciun cost pentru el.
d. Vânzătorul poate reține rambursarea până la primirea produsului înapoi sau până când i se furnizează dovada returnării acestuia, oricare ar fi primul.
e. Consumatorul ar trebui să returneze Produsul la adresa Vânzătorului prevăzută în prezentele Reglementări imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a informat Vânzătorul despre retragerea din Contract. Termenul limită va fi respectat dacă Consumatorul trimite produsul înapoi în termen de 14 zile.
f. Consumatorul suportă costurile directe de returnare a Produsului, inclusiv costurile de returnare a Produsului, dacă, din cauza naturii sale, Produsul nu a putut fi returnat prin poștă obișnuită.
g. Consumatorul este responsabil doar de reducerea valorii produsului rezultată din utilizarea acestuia într-un mod diferit de cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
9. Dacă, din cauza naturii Produsului, acesta nu poate fi returnat prin poștă obișnuită, informații despre acest lucru, precum și despre costurile de returnare a Produsului, vor fi incluse în descrierea Produsului din Magazin.
10. Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu are dreptul consumatorului în legătură cu acordul:
a. în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat în conformitate cu specificațiile consumatorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale,
b. în care obiectul serviciului este un articol livrat într-un pachet sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea pachetului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
c. în care obiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate,
d. pentru furnizarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că, după ce Vânzătorul a îndeplinit serviciul, va pierde dreptul de a se retrage din acordul
e. în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din Contract,
f. în care obiectul serviciului sunt lucruri care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri,
g. în care obiectul serviciului sunt băuturile alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuațiile de pe piață , asupra căruia Vânzătorul nu are control,
h. în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare,
i. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament,
j. pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă performanța a început cu consimțământul expres al consumatorului înainte de termenul de retragere din contract și după informarea Vânzătorului despre pierderea dreptului de retragere din contract,

§ 10
Reclamație și garanție


1. Acordul de vânzare acoperă produse noi.

 

2. În cazul unui defect al bunurilor achiziționate de la Vânzător, Clientul are dreptul de a depune o reclamație.

 

3. Reclamațiile trebuie transmise în scris sau electronic la adresele Vânzătorului prevăzute în prezentul regulament.


4. Vânzătorul va răspunde la reclamație imediat, cel târziu în termen de 14 zile, iar dacă nu o face în acest termen, se consideră că solicitarea Clientului a fost considerată justificată.

 

 

 


§ 11
Modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac

1. Informații detaliate cu privire la posibilitatea consumatorului de a utiliza mijloace extrajudiciare de a trata plângerile și căile de atac, precum și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birouri și pe site-urile web ale poviat (municipal) contra organizații sociale ale căror sarcini statutare includ protecția consumatorilor, inspectoratele provinciale ale inspecției comerciale și la următoarele adrese de internet ale Oficiului pentru concurență și protecția consumatorilor: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php și http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Consumatorul are următoarele posibilități exemplare de utilizare a procedurilor extrajudiciare de reclamație și recurs:
a. Consumatorul este îndreptățit să se adreseze unei instanțe permanente amiabile pentru consumatori menționată la art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2014, punctul 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de soluționare a unui litigiu care rezultă din Acordul încheiat cu Vânzătorul.
b. Consumatorul este îndreptățit să solicite inspectorului provincial al inspecției comerciale, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2014, punctul 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de inițiere a unei proceduri de mediere privind soluționarea pe cale amiabilă a litigiului dintre consumator și vânzător.
c. Consumatorul poate obține asistență gratuită pentru soluționarea litigiului dintre el și Vânzător, folosind și asistența gratuită a unui ombudsman al consumatorilor (municipal) sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (inclusiv Federația Consumatorilor, Asociația Polonezilor) Consumatori).

§ 12
Datele personale din Magazinul online

1. Administratorul datelor personale ale clienților colectate prin intermediul magazinului online este Vânzătorul.
2. Datele personale ale clienților colectate de administrator prin intermediul magazinului online sunt colectate pentru a implementa Contractul de vânzare și, dacă Clientul este de acord - și în scopuri de marketing.
3. Destinatarii datelor cu caracter personal ale clienților magazinului online pot fi:
a. În cazul unui Client care folosește Magazinul online cu metoda de livrare prin poștă sau curier, Administratorul furnizează datele personale colectate de Client către transportatorul sau intermediarul selectat care efectuează expedierea la cererea Administratorului.
b. În cazul unui Client care folosește Magazinul online cu metoda plăților electronice sau cu un card de plată, Administratorul furnizează datele personale colectate ale Clientului către entitatea selectată care efectuează plățile de mai sus în Magazinul online.
4. Clientul are dreptul de a-și accesa datele și de a le corecta.
5. Furnizarea de date cu caracter personal este voluntară, dar neprezentarea datelor cu caracter personal indicate în regulamentele necesare încheierii unui acord de vânzare duce la incapacitatea de a încheia acest contract.

§ 13
Dispoziții finale

1. Acordurile încheiate prin Magazinul online se încheie în limba română.
2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica regulamentele din motive importante, și anume: modificări ale legii, modificări ale metodelor de plată și livrare - în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor prezentului regulament. Vânzătorul va informa Clientul despre fiecare modificare cu cel puțin 7 zile în avans.
3. În chestiuni care nu sunt acoperite de aceste regulamente, se vor aplica dispoziții generale ale legislației poloneze, în special: Codul civil; actul privind furnizarea de servicii electronice; Legea privind drepturile consumatorilor, Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
4. Clientul are dreptul de a utiliza mijloace extrajudiciare pentru a face față plângerilor și a despăgubirilor. În acest scop, el poate depune o reclamație prin intermediul platformei de internet UE ODR disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

do góry
Shop is in view mode
Vizualizați versiunea completă a paginii
Sklep internetowy Shoper.pl